Obecné výhody cloud služeb jsou zřejmé: žádná velká vstupní investice, celková úspora nákladů, platformní nezávislost, sdílení kapacity a výkonu dle potřeby, up-to-date princip, centralizace a kvalita infrastruktury, bezpečnost, platby pouze za použité služby atd.

V čem Vám ale Algocloud může pomoci konkrétně, to Vám opět řeknou naši maskoti. Podrobné popisy pak najdete v přiložených produktových listech.

Cloudie: Algo, můžeme se teď zastavit u jednotlivých služeb?

Algo: Určitě, rád o nich Tobě a našim zákazníkům řeknu něco bližšího. Postupně navíc nabídku budeme stále rozšiřovat, takže doporučuji náš web sledovat.

Cloudie: Tak s čím začneme? S kontaktními centry?

Algo: Pro kontaktní centra můžeme našim zákazníkům nabídnout následující služby: telefonie pro kontaktní centra dle nejmodernějších standardů, jednotný agentský desktop, interaktivní hlasové systémy včetně možnosti text-to-speech, řešení pro outbound kampaně, spolehlivé nahrávání komunikace s klienty a její archivace, řešení pro všechny moderní multimediální komunikační kanály, (SMS, e-mail, sociální sítě, Skype), Workforce Management, Quality Management, reporting v rámci kontaktního centra, ...

Cloudie: A co unifikovaná komunikace?

Algo: Tady si určitě může vybrat kdokoli, nabízíme komplexní řešení pro komunikaci každé firmy nebo úřadu s klienty. Konkrétně to obnáší kompletní hlasové služby, plně integrovatelný textový komunikátor (chat), robustní řešení pro tele a videokonference, možnost integrace systémů se službami presence, spolehlivé nahrávání komunikace s klienty a její archivace, Desktop sharing, řešení pro krizové svolávání a řešení virtuálního úřadu/kanceláře.

Cloudie: To je pěkný výčet, Algo. A zmiňoval jsi také ekonomické aplikace. Co můžeme nabídnout v této oblasti?

Algo: Tak tady můžeme nabídnout ERP jako SaaS (možnosti modulů Oracle JD Edwards Accelerate ), privátní ERP hosting (dedikovaný pro JD Edwards, Oracle EBS, PeopleSoft). Dále třeba moderní a populární Algocloud řešení pro automatizované zpracování velkého množství dat do srozumitelné podoby bez nutnosti velkých investic – Business Intelligence. Samozřejmostí je také CRM či Document Management System.

Cloudie: A co nějakou vychytávku?

Algo:  Také máme – Algocloud specialitu – Voice Biometric, která umožňuje efektivní řešení správy přístupů do firemních systémů. Příkladem může být nasazení v IT oddělení, kde jsou tímto systémem plně automaticky řešena zapomenutá hesla uživatelů na základě hlasového otisku.

Cloudie: Tak to je tedy mazec. O tom jsem ještě neslyšela. A co nějaká doplňující klasika?

Algo: Samozřejmě máme - v rámci úplnosti portfolia Algocloudu poskytujeme i další služby, které umožní zjednodušení zákaznické infrastruktury např. Server hosting, WEB hosting, pronájem virtuálních serverů a ještě mnohem více.