Přejít k obsahu

CRM (Customer Relationship Management) je systém určený pro komplexní řízení vztahu a koordinaci vazeb se zákazníky. Jde o aplikační systém pro shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících a partnerech firmy, evidenci kontaktů, obchodních případů a příležitostí a dalších souvisejících informací včetně komunikace, plánování a marketingu.

Pořizovací náklady na CRM při využití služeb centra Algocloud jsou nulové, použití CRM systému v Centru sdílených služeb Algocloud je poskytováno formou služby s pravidelným poplatkem. Servery, software a jejich bezpečnost, správu a údržbu zajistíme za Vás a případné individuální úpravy software připravíme na míru Vašim požadavkům. Protože CRM často kooperuje s aplikacemi zajišťujícími online kanály (e-shop, samoobslužné aplikace), je jeho vysoká dostupnost klíčová. I vysoké nároky na dostupnost, výkonnost a robustnost vyřešíme za Vás. Typický CRM systém je integrován s řadou back-end aplikací zákazníka (systém objednávek, účetní systém, e-mail, systém pro sdílení dokumentů a další). Proto Vám nabízíme i řadu jak standardních programových rozhraní tak integrační balíčky připravené podle Vašich potřeb k možnému umístění Algocloud do Vaší podnikové infrastruktury.